Onze klantenservice staat voor u klaar.

Hoe kunnen wij u helpen?

service-pic

Vijf meest gestelde vragen

5 meest gestelde vragen over onze diensten.

Hoe zit het met de veiligheid?

Het is al geruime tijd een bekend gegeven dat een lezer, tijdens het bekijken van de layout van een pagina, afgeleid wordt door de tekstuele inhoud. Het belangrijke
punt van het gebruik van Lorem Ipsum is dat het uit een min of meer normale verdeling van letters bestaat, in tegenstelling tot “Hier uw tekst, hier uw tekst” wat het tot
min of meer leesbaar nederlands maakt. Veel desktop publishing pakketten en web pagina editors gebruiken tegenwoordig Lorem Ipsum als hun standaard model tekst,
en een zoekopdracht naar “lorem ipsum” ontsluit veel websites die nog in aanbouw zijn. Verscheidene versies hebben zich ontwikkeld in de loop van de jaren, soms per
ongeluk soms expres (ingevoegde humor en dergelijke).

Hoeveel webpagina's heb ik nodig?

Empty section. Edit page to add content here.

Hoeveel webpagina's heb ik nodig?

Empty section. Edit page to add content here.

Alle veel gestelde vragen

Bestellen

Zijn alle prijzen Inclusief BTW?

Ja, alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Het is niet mogelijk een bestelling te annuleren of te wijzigen nadat u deze geplaatst heeft. Mocht er toch onverhoopt een probleem zijn ontstaan, neemt u zo spoedig mogelijk contact op met de kantenservice van Mondzorgweb via klantenservice@mondzorgweb.nl

Vermeld hierbij altijd: Uw Naam, Bestel / ordernummer, Factuur nummer, Adres en IBAN rekeningnummer.

Is alles uit voorraad leverbaar?

Alle producten  in de webshop zijn uit voorraad leverbaar. Toch kan het voorkomen dat een product op een bepaald moment niet op voorraad is. De verwachte levertijd staat dan bij het product vermeld.

Hoe gaat het bestellen precies in zijn werk?

Bestellen bij Mondzorgweb, eenvoudig en snel in vijf stappen:

Stap 1. Plaats producten in de ‘Winkelwagen’

Stap 2. Klik op de knop ‘Doorgaan met bestellen’

Stap 3. Vul uw gegevens in

Stap 4. Kies uw gewenste verzend- en betaalmethode

Stap 5. Controleer en verstuur uw bestelling door op de knop ‘Bestelling plaatsen’ te klikken.

Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe gebruik ik deze?

Indien u een kortingscode heeft ontvangen kunt u deze gebruiken in de webwinkel. Plaats hiervoor eerst uw producten in de winkelwagen. Ga naar ‘Mijn winkelwagen’, hier kunt u de kortingscode invoeren bij ‘Kortingscode’, daarna klikt u op ‘Toepassen’ waarna de korting direct zichtbaar wordt verrekend. Kijk voor meer informatie onder de klantenservice informatie, Betalen.

Alle veel gestelde vragen

Betalen

Welke betaalmethoden bieden wij aan?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDEAL, PayPal, Creditcards (Visa en Mastercard), Bank overschrijving en Rembours.

Krijg ik ook een factuur?

Ja, van elke bestelling krijgt u een factuur per e-mail.

Ik kies voor vooraf overmaken via Bank overschrijving. Welk rekeningnummer?

Rekeninghouder: Mondzorgweb, IBAN (Bankrekening): NL36 ABNA 0558 4065 05.

Kijk voor meer informatie onder de klantenservice informatie, Betalen in de betreffende webshop.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle bestellingen boven de € 25,- worden in Nederland gratis thuisbezorgd. Bij een bestelling onder de € 25,- rekenen wij € 4,95 verzendkosten.

Alle veel gestelde vragen

Verzending en bezorgen

Niet goed, geld terug?

Na ontvangst van uw bestelling heeft u uw bestelde product(en) 14 dagen op zicht. Op alle producten die u bij Mondzorgweb koopt is de wettelijke garantie van toepassing. Kijk voor meer informatie onder de klantenservice informatie, Ruilen & retourneren.

Welk vervoersbedrijf bezorgd mijn bestelling?

Uw bestelling wordt bezorgd met DPD, PostNL, DHL of GLS.

Wat is de levertijd van een bestelling?

Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, is morgen is huis*.

* Deze bezorgtijden zijn gebaseerd op de bezorgservice van DPD, PostNL, DHL of GLS. In enkele gevallen kan een bestelling er langer over doen. Op zondag wordt niet bezorgd.

Let op! Sommige artikelen hebben een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Dit staat vermeld bij het product op de productpagina.

Ik ben vaak niet thuis. Kan mijn bestelling toch bezorgd worden?

Als u bestelling als briefpost wordt verstuurd hoeft u niet thuis te zijn. Bent u onverwacht niet thuis als uw bestelling wordt aangeboden als pakketpost, dan kan deze worden afgegeven bij uw buren. Afhankelijk van de bezorgdienst kan de bezorger ook een kaartje achterlaten in uw brievenbus waarop vermeld staat wanneer de bestelling opnieuw aangeboden wordt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. Komt dit moment niet uit, volg dan de instructies op het kaartje.

Alle veel gestelde vragen

Ruilen en retourneren

Krijg ik garantie op producten?

Ja, op alle producten die u bij Mondzorgweb koopt is de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.
Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.
Wij geven u standaard 2 jaar garantie op fabricagefouten.

Alle veel gestelde vragen

Overige vragen

Waar kan ik terecht voor professioneel product advies?

Voor een persoonlijk professioneel productadvies verwijzen wij u eigen mondzorgspecialist.

Is het mogelijk om een bestelling af te halen bij mijn praktijk?

Nee, op dit moment is het niet mogelijk om bestelde producten persoonlijk bij uw praktijk op te halen.

Kan ik een product retourneren bij mijn praktijk?

Nee, het is niet mogelijk om producten persoonlijk bij uw praktijk te retourneren.

Stel ik heb een klacht. Waar kan ik dan terecht?

Mondzorgweb streeft naar hoge kwaliteit en continue verbeteren. Wij doen onze uiterste best om u een zo goed mogelijke service te bieden. Heeft u toch een klacht over een product of over uitvoering van de overeenkomst dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen via onderstaande contactgegevens:

Email: klantenservice@mondzorgweb.nl

Of post adres:
T.a.v. Mondzorgweb
Leersumse veld 18
3452 NC  Vleuten

 

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Contact

Staat uw vraag hier niet bij? Neemt u dan gerust contact op via:

Mondzorgweb is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 19.00 uur.